人気ブログランキング | 話題のタグを見る



PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Come on Baby Blue
Shake up your tired eyes
The world is waiting for you
May all your dreaming fill the empty sky
But if it makes you happy
Keep on clapping
Just remember I'll be by your side
And if you don't let go it's gonna pass you by

let there be love




さくらん おいらん 吉原
どうも。絶対に遊女になれんだろうと自信満々のhopeです。

セクシーにはほど遠いって、言うなぁっ!!

っていうかね、いいんですよ。セクシーじゃなくったって魅力ある性格だったら、顔だって何だっていいんじゃねぇかってね。思ったり思わなかったり思ったり。


そんなこんなでさくらんを観た。

ネタバレしたら嫌なので・・・・こっから先は任意でお願いしますっ!!



うーーーーーん・・・・・・映像がキレイだった。
そして・・・・・・ハッピーエンドだった。

私は漫画の方、途中までしか読んでなくってね、きよ葉が花魁になるって所までしか読んでないんだよね。

何故って?それは美容室で読んだから。


うーーーーん・・・・・映像がキレイだったので、見て良かったなぁと、思いました。
菅野美穂がありえんぐらいの妖艶っぷりで惚れた。
本当、彼女の演技は・・・・・観る度にビックリしてしまうね。



正直。
私はラブストーリーが嫌いだ。

If I fall in love to rock star?

He sing sweet song for me.(from speaker)
He send smile for me.(from NME)

Every day,every time,day after day,repeat,repeat,repeat.
And it doesn't become happy end.

He doesn't hear my sweet song.
He doesn't see my smile.

Can't touch me!
I don't want to kiss to poster!
It's happy end only in my dream!

Therefore I hate love story.
I have to wake up coming sun every day.


などなど。
こーたくだらんことを考えて凹むからだ。
by hope0402 | 2007-03-23 03:18 | 本・映画
<< もう、聴きましたか? ちゃっちゃらぁ〜ちゃ〜♪ >>