PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Come on Baby Blue
Shake up your tired eyes
The world is waiting for you
May all your dreaming fill the empty sky
But if it makes you happy
Keep on clapping
Just remember I'll be by your side
And if you don't let go it's gonna pass you by

let there be love




今日の出来事
今日は大好きな友達とご飯を食べた。あたしは、仮にKちゃんとしましょう。Kちゃんといると何故か癒される。可愛い、きれい、しっかりしていると三拍子揃った、あたしのお姉ちゃんって感じ。そしてその彼を初ご紹介っ!ジュビロの中山さんに似てるのでゴンさんと呼んでるんだけど(友達と私の中で)、ゴンさんは自分の居ないところで自分の話をされるのが嫌いらしく、まったく知らないふりの演技をし、ばれないかドキドキでしたよ。

とにかく。Kちゃんとゴンさんがラブラブそうだったのでうれしかったわ。
[PR]
by hope0402 | 2005-11-17 23:27 | 生活
<< 今日の出来事 2 おそろしかっ! >>